16 listopada 2008

PROGRAM WITAMY - 120 zł dla Ciebie


Promocyjna opłata wpisowa 1 zł
I etap Programu Witamy

100 PP w katalogu 16 (10-30 listopada) - kupon o wartości 40 zł
na zakupy z następnego katalogu.

II etap Programu Witamy
100 PP w katalogu 17 (1-31 grudnia)-kupon o wartości 40 zł
na zakupy z następnego katalogu.

III etap Programu Witamy

100 PP w katalogu 1 (2-25 stycznia) - kupon o wartości 40 zł
na zakupy z następnego katalogu.

Zostań Konsultantem

Lubisz nowości ? Bądź PIERWSZA !

Tylko dla nowo zarejestrowanych konsultantek 2 zestawy próbek (10 szt zapachów + 10 szt kremów).

Wpisz niżej podane kody w swoje zamówienie :
- zestaw próbek zapachów za 1 zł (10 szt) kod 620210
- zestaw próbek kremów za 1 zł (10 szt) kod 620906







Trzy kroki do kariery!

1. Zapisz się u mnie.

2. Odbierz zestaw początkowy z materiałami potrzebnymi do rozpoczęcia kariery Konsultanta.

3. Przyłącz się do "Programu Witamy!", w którym możesz otrzymać cenne nagrody.

Show Time 2008 ! ! ! Korzyści dla Ciebie

Zaczynamy SHOWTIME!
Pokażmy wszystkim, ile mogą zyskać, dołączając do Oriflame!
Pokażmy naszą udoskonaloną Drogę do Sukcesu, wyjątkową szansę współpracy z Oriflame, doskonałe kosmetyki. Pokażmy, że jesteśmy zdecydowani wytrwale, z pasją i entuzjazmem, dążyć do celu: zdobycia pozycji numer 1 wśród firm kosmetycznych sprzedaży bezpośredniej.

Zaczęliśmy Nowy Rok z miłą świadomością, że poprzednie 12 miesięcy należały do najbardziej satysfakcjonujących w historii Oriflame. Wiem,
że to dopiero początek sukcesów!

Wszyscy dążymy do wspólnego celu – pragniemy, by Oriflame zostało firmą kosmetyczną numer 1 w sprzedaży bezpośredniej.
Mocno wierzę, że rok 2008 przybliży nas do spełnienia tej wizji.
Wiemy, że mamy najsilniejszy plan marketingowy na rynku, który daje Konsultantom wspaniałe możliwości kariery we współpracy z Oriflame. Naprawdę stwarzamy najlepsze warunki do tego, by „zarabiać pieniądze dzisiaj i spełniać swoje marzenia jutro”.

W 2008 roku Oriflame zainwestuje przede wszystkim w takie działania, które dadzą Konsultantom jeszcze lepsze możliwości rozwoju
lub rozpoczęcia biznesu. Jeszcze nigdy dotąd budowa własnego biznesu we współpracy z Oriflame nie oznaczała aż tylu korzyści.

2008 rok to SHOWTIME! Pokażmy, na co nas stać!


  • Możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy lub dynamiczna kariera
    w biznesie
  • Elastyczność i niezależność - Oriflame pasuje do każdego stylu życia
  • Brak ryzyka związanego z inwestycją - tylko opłata wpisowa
  • Wiedza o najnowszych trendach w kosmetyce i modzie
  • Nowe znajomości i przyjaźnie
  • Rozwój osobisty i zawodowy
  • Sprzedaż kosmetyków jest prosta!

    Nie musisz mieć doświadczenia zawodowego, aby zostać Konsultantem Oriflame. Sprzedawaj kosmetyki, polecając je znajomym.

    Są dwa sposoby zarabiania pieniędzy dzięki współpracy z Oriflame:

    1. Kupujesz kosmetyki po cenie dla Konsultantów. Sprzedajesz je Klientom
    po cenach zamieszczonych w Katalogu - Twój zysk wynosi 30 procent.

    2. Zapraszasz innych do współpracy i budujesz zespół Konsultantów - możesz zarabiać do 21 procent w zależności od wyników ich pracy.

    W miarę rozwoju biznesu zyskujesz coraz więcej: premie, nagrody, zaproszenia na konferencje w egzotycznych miejscach.




    10 przykazań skutecznego konsultanta
    1. Twoja lista znajomych zawsze powinna być otwarta.
    2. Zawsze miej przy sobie katalog.
    3. Pamiętaj, że sprzedajesz korzyści a nie produkty.
    4. Używaj produktów, które polecasz.
    5. Zdobywaj wiedzę na szkoleniach, by móc dobrze doradzać.
    6. Dotrzymuj terminów.
    7. Naucz się rozpoznawać potrzeby klienta.
    8. Wyglądaj jak konsultant firmy kosmetycznej.
    9. Nigdy nie zapominaj o swoim kliencie.
    10. Stosuj metodę trójkąta.

    1) Lista znajomych.
    Jest podstawową i niezwykle ważną rzeczą w tym biznesie i dla tego poświęciłam liście osobny rozdział, który znajdziesz w poradach biznesowych.

    2) Zawsze miej przy sobie katalog.
    Nigdy nie wiesz kogo spotkasz jadąc autobusem do szkoły czy robiąc zakupy w markecie. A może właśnie tam wpadniesz przypadkowo na ciocię, która mieszka po drugiej stronie miasta i kontakt z tą osobą z twojej listy był najbardziej utrudniony.

    3) Pamiętaj, że sprzedajesz korzyści a nie produkty.
    Twoja przyjaciółka nie chce kupić kremu pod oczy. Ona chce mieć produkt, który sprawi, że jej cienie pod oczami nie będą tak bardzo widoczne. Wujkowi nie sprzedawaj po prostu dezodorantu do stóp. On chętnie kupi od ciebie rzecz, która sprawi, że jego stopy będą odświeżone, schłodzone a on będzie czuć się komfortowo nawet po całym dniu pracy w pełnym obuwiu.

    4) Używaj produktów które polecasz.
    "Nasze tusze do rzęs są naprawdę świetne" - powiedziała kobieta pokazując w katalogu polecany kosmetyk, a chwilę później w łazience wyjęła z torebki tusz innej firmy i pomalowała nim swoje rzęsy. Czy kupowałbyś od takiej konsultantki?

    5) Zdobywaj wiedzę na szkoleniach, by móc dobrze doradzić.
    Szkolenia to podstawa. Olejek Tea tree stosujemy na twarz trądzikową - o tym można przeczytać w katalogu. Ale jeśli dodasz, że możemy zastosować go również podczas zabiegów inhalacyjnych przy katarze, dodać kilka kropli do kąpieli, by pozbyć się trądziku na plecach lub wsmarować w stopy co zapobiega grzybicy stóp to twój klient będzie wiedział, że znasz produkty i potrafisz dobrać kosmetyki idealne dla niego.

    6) Dotrzymuj terminów.
    Jeśli obiecałeś klientce dostarczyć brokatowe cienie do powiek przed sobotnią imprezą - musisz dotrzymać danego wcześniej słowa. Po weekendzie kosmetyk może nie być już potrzebny a ty stracisz zaufanie swojej klientki.

    7) Naucz się rozpoznawać potrzeby klienta.
    Nie bez powodu Bóg dał nam jedne usta i dwie pary uszu. Powinniśmy więcej słuchać niż mówić, by dowiedzieć się czego tak naprawdę potrzebuje nasz klient. Tak wielu anegdot nasłuchałam się już o sprzedawcach, którzy z wielkim entuzjazmem i zaangażowaniem prezentowali potencjalnej klientce kosmetyki do makijażu Giordani Gold czy Visions i po doskonałej prezentacji usłyszeli: "Ja jednak dziękuję... Nie maluję się".

    8) Wyglądaj jak konsultant firmy kosmetycznej.
    Czy kupiłbyś kosmetyki od osoby z przetłuszczonymi włosami i brudnymi obgryzionymi paznokciami? Staraj się zawsze wyglądać świeżo i mieć perfekcyjnie wykonany makijaż - twój wizerunek jest twoją wizytówką.

    9) Nigdy nie zapominaj o swoim kliencie.
    Katalogi dostarczaj regularnie by twój klient nie czuł się lekceważony i zapomniany.

    10)Stosuj metodę "trójkąta"
    Metoda trójkąta polega na doradzaniu klientowi kosmetyków które mogą być dopasowane do produktu, który zakupił. Np. Do zakupionej pomadki do ust - konturówkę. Do tego zestawu lakier do paznokci w tym samym kolorze. Później do lakieru zmywacz itp.

    Jak to jest: być Konsultantem Oriflame?


    W Oriflame skorzystasz ze szkoleń kosmetycznych i marketingowych, spotkasz nowych ludzi i nawiążesz nowe przyjaźnie! Możesz potraktować Oriflame
    jako sposób na dodatkowy zysk lub pełnowymiarową karierę w biznesie.

    Pomyśl o swoich celach i oczekiwaniach: na co przeznaczysz dodatkowe pieniądze 200, 500, 1000 złotych lub więcej?

    Dlaczego Oriflame?


    To przyjemne!


    - Spotkasz nowych ludzi i nawiążesz nowe przyjaźnie
    - Otrzymasz zaproszenia na wiele ciekawych spotkań
    - Masz szansę podróżować po całym świecie

    To łatwe!


    - Prezentuj Katalogi i zbieraj zamówienia
    - Zapraszaj znajomych na prezentacje
    - Korzystaj ze szkoleń, uczestnicz w spotkaniach

    To się opłaca!


    - Kupujesz naturalne, szwedzkie kosmetyki taniej
    - Zyskujesz dzięki ich sprzedaży
    - Rozwijasz się i czerpiesz satysfakcję z budowania własnej struktury sprzedaży

    Zaproszenie ! ! !

    Zapraszam wszystkich do czytania :-) i zapoznania się z moim blogiem :-)
    Cała tematyka bloga to kosmetyki firmy ORIFLAME .


    Oriflame w Polsce



    Oriflame Poland Sp. z o.o. działa od 1991 roku. W 1995 roku powstała fabryka w Warszawie. Obecnie działa poprzez 14 dużych placówek oraz sieć ponad 250 biur regionalnych prowadzonych przez niezależnych konsultantów.


    Oriflame - światowe przedsiębiorstwo kosmetyczne zajmujące się produkcją i dystrybucją kosmetyków sprzedające je w systemie sprzedaży bezpośredniej korzystając z marketingu wielopoziomowego.

    Przedsiębiorstwo powstało w Szwecji w 1967 roku założone przez braci Jonasa i Roberta af Jochnick. Firma przedsiębiorstwa pochodzi od łac. Aurea Flamma - złoty płomień, co nawiązuje do strategii rozwoju przedsiębiorstwa (jest to również nazwa proporca bojowego średniowiecznych królów Francji - oriflamme).

    W 1999 roku Izabella Scorupco została wyłączną modelką i rzecznikiem przedsiębiorstwa.


    Zasada działania




    Oriflame działa w systemie MLM, nie posiada sieci sklepów ani struktur dostawy do innych przedsiębiorstw. Kosmetyki Oriflame dostępne są przez Konsultantów, czyli osoby związane z przedsiębiorstwem poprzez członkostwo w Klubie Oriflame i działające w systemie prowizyjnym.

    Plan marketingowy Oriflame określa dwa sposoby współpracy z przedsiębiorstwem:

    Sprzedaż bezpośrednia



    Konsultanci-sprzedawcy posługując się katalogami zawierającymi najważniejsze informacje o kosmetykach i aktualnych promocjach, zbierają zamówienia. Następnie kupują zamówione przez klientów produkty w cenie hurtowej bez 30% marży, którą płaci klient. Różnica między ceną detaliczną pokazaną w katalogu a ceną hurtową jest marżą realizowaną przez konsultanta-sprzedawcę.

    Budowanie struktury sprzedaży

    Budowanie tzw. własnej struktury sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych osób do współpracy jest klasycznym przykładem stosowania marketingu wielopoziomowego w ramach sprzedaży bezpośredniej. Sprzedawcy przysługują premie, które zależą od obrotu handlowego całej struktury (czyli sumy obrotu handlowego wszystkich konsultantów-sprzedawców w danej strukturze) i wynoszą od 3% do 21% obrotu. Dodatkowe premie wynikają z tytułów uzyskiwanych po osiągnięciu 21%. Począwszy od Dyrektora Struktury Sprzedaży promując kolejnych Dyrektorów w swojej strukturze uzyskuje się kolejne tytuły (m.in. Dyrektor Złoty, Dyrektor Szafirowy, Dyrektor Diamentowy, dyrektor Dwudiamentowy, Dyrektor Generalny, itp.).

    Pytania od WAS !

    Zapraszam wszystkie konsultantki i konsultantów :-) do zadawania pytań .
    Jak zawsze chętnie pomogę.

    Kosmetyki ORIFLAME

    • Woda toaletowa Enigma Woda toaletowa Delight

    O mnie

    Moje zdjęcie
    Żagań, lubuskie, Poland
    Kontakt : TEL 889 590 905 E-MAIL oriflamezagan@wp.pl GG 7909009